alweerweg3.reismee.nl

Vlieland-1

de aanlegplaats van de seizoensboot naar Texel

Reacties

Reacties

Toos

Ik herken het. Was er in de zomer en heb het niet koud gehad. Vlieland vond ik een machtig mooi eiland. Een nadeel, je bent zo lang onderweg, maar het is de moeite waard. Hoop dat er 'nog' meer zon komt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!