Vlieland-1
01 mrt. 2012
🇳🇱
de aanlegplaats van de seizoensboot naar Texel
Reacties
Reacties
01 mrt. 2012, 18:37
Ik herken het. Was er in de zomer en heb het niet koud gehad. Vlieland vond ik een machtig mooi eiland. Een nadeel, je bent zo lang onderweg, maar het is de moeite waard. Hoop dat er 'nog' meer zon komt.
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!