alweerweg3.reismee.nl

It giet NET oan! - NO Cruise

De kreet boven dit verhaal moet jullie bekend voorkomen van het Elfstedengebeuren. Het ijs is prachtig hetgeen je straks op enkele foto's kunt zien gemaakt tussen vorige week vrijdag en vandaag.

Maar iets anders gaat ook niet door en dat is onze reis. Die hebben we vandaag geannuleerd. De gezondheidstoestand van Jan's moeder is zodanig dat we niet weg kunnen en willen. We zijn inmiddels met de administratieve rompslomp met de reis- en annuleringsverzekering bezig, de tickets voor de vluchten zijn gecancelled en de hotels voor- en achteraf ook, evenals de cruise zelf inclusief de geboekte excursies. Jammer maar helaas. De website blijft voorlopig gewoon openstaan, want zodra we kunnen gaan we een alternatief zoeken.

We havecancelled our cruise due to family circumstances. Jan's mother's health is very bad at the moment and we expect the end. She is in her 98th year, very old.

Cora en Peter

Sterkte gewenst hoor!

Jos en Angèle

Sterkte

Jack en Helene Noordhoek

Allereerst ons medeleven onder deze moeilijke en emotionele omstandigheden -volledig begrip voor jullie beslissing - wonen vlakbij Steenbergen dus als wij jullie
op welke wijze dan ook van dienst kunnen zijn schroom dan niet om ons in te schakelen - wij denken daarbij aan transport - accomodatie of anderszins.
Altijd welkom in Oudenbosch.
Sterkte en kracht voor de komende tijd met tevens de wens dat je moeder een lange lijdensweg bespaart zal blijven.

Marie Therese

Heel veel sterkte.

Marije

Ook sterkte toegewenst vanuit Almere. Dikke kussen en knuffels..

Marian

Wat sneu buufjes, jullie hadden het er al over, maar als de reis dan definitief om gezondheidsredenen niet door kan gaan is dat wel heel zuur. Ik zag je vandaag nog rijden, ik dacht al dit klopt niet! Heel veel sterkte met alles. Zet 'm op en als we wat kunnen doen...

alie en john

We zijn net terug van wintersport en lees jullie bericht nu pas. Dat het zo slecht met Jan z'n moeder ging, wist ik niet. Hoe is het nu met haar? Sneu dat jullie reis niet door kon gaan, maar heel begrijpelijk natuurlijk.
Sterkte toegewenst!