alweerweg3.reismee.nl

Twee heel korte cruisejes volgende week

Dag allemaal,

Een aantal van jullie weten inmiddels al dat Jan's moeder vorige week woensdag 15 februari is overleden. De crematie was maandag jongstleden. Ook al was ze 97, het is toch vreemd. Ze heeft een paar nare laatste maanden gehad. Vanaf november ging het echt hard bergafwaarts. Het afscheid maandag was mooi.

We hebben gekeken naar een alternatief voor onze wintervakantie. Het lukt ons niet om op korte termijn nog makkelijk ergens in te komen en omdat we toch even frisse lucht willen happen gaan we volgende week een minicruise maken naar .... VLIELAND! Niet lachen, Nederland is ook mooi. Ik vrees alleen dat de temperatuur en de zon daar niet het Caribbean-nveau halen. Heel iets anders dus.

Cora en Peter

Sorry maar ik moet toch wel glimlachen....
Leuk hoor!

Toos

Dan maar even je hoofd laten 'doorwaaien'. Vlieland is de moeite waard.

Buufje Marian

Allereerst nog onze oprechte deelneming voor het overlijden van jullie (schoon)moeder. Natuurlijk een prachtige leeftijd, maar het is en blijft een definitief einde! Heerlijk dat jullie toch lekker kunnen uitwaaien op Vlieland. Inderdaad andere koek dan de Caribbean, maar ook heerlijk. Ik geniet al van dr. Deen en haar (zijn) avonturen op het Waddeneiland op maandagavond voor de tv. Wij gaan al jaren in de zomer naar Terschelling. Blijft prachtig. Geniet van alles en iedereen maar vooral van elkaar!

Hetty

Geniet ervan!

johannes en wiep

Fijn dat jullie je even laten doorwaaien,mooi eiland geniet er van liefs van ons.

Tini

Jan en Alie,
Allereerst gecondoleerd met hetoverlijden van Jans moeder. Het is altijd toch weer een omschakelpunt in je leven. Het is wel een mooie leeftijd die zij heeft bereikt.
Ik hoop hetnog maar te worden maar dan in een redelijke gezondheid.
Dat Nederland ook mooi is weten wij maar het is allemaal zo dicht bij huis en daarom doen we er te weinig. Vlieland is het enige eiland wat wij nog willen bekijken. We hebben en hadden er wel ideeen over maar zijn nog niet gelukt maar dat komt nog wel. Eerst nu onze Donaureis waar we wat de voorbereidingen betreft behouden de koffers mee rond zijn. Het is pas 14 juni en hebben de koppelingen die we dachten te doen los gelaten en gaan dat in augustus of september doen.
Groetjes Tini9 en Rieki

Rob

Gecondoleerd met het overlijden van de moeder van Jan! Het zal voor Jan wel een beetje vreemd zijn, de moeder die er vanaf het begin van zijn leven was, is er niet meer. Nu zonder haar verder. Wel goed om nu even uit te waaien, maar zorg wel voor warme kleding! Het is, zeker op de Wadden, nog geen zomer.
Hartelijke groeten, Rob.

Klaas en Joke

Jullie hebben helemaal gelijk, lekker even naar de rust van het eiland, na toch wel die hectiek ! Vlieland is mooi , zijn er twee jaar terug geweest, dus hebben ervaring.
Hele fijne dagen alvast, lekker uitwaaien en hopelijk toch wat zonnestraaltjes !Liefs klaas en joke

Koos en Ineke Foppen

Alie en Jan ,gecondoleerd met het overlijden van Jan zijn moeder. Zal best wel heel vreemd zijn.
Vlieland is een schitterend eiland. Je hebt daar alles en als je met de boot aankomt, dan ben je echt in een andere wereld. geniet er lekker van.
Groetjes Koos en ineke

Marie Therese

Jan en Alie, gecondoleerd met het verlies van moeder en schoonmoeder. Ondanks de hoge leeftijd blijft het een verlies.
Fijn dat jullie even uitwaaien op Vlieland, geniet daar even van.
Groetjes Marie Therese