alweerweg3.reismee.nl

Mist op vrijdag – – Foggy Friday

Even leek het zonnig te worden vandaag, maar rond tien uur kwam over het Wad een wolk aanrollen en die hangt er nu, tweede helft van de middag nog. Toch lekker rondgelopen. Gekeken bij 'de Noordwester' waar ze en grote zandcollectie hebben. Daar kunnen ooit mijn zandjes heen als we uit verzameld zijn. En we zijn Vuurboetsduin opgelopen. Daar waren we al eens in 1985. Toen konden we op de vuurtoren, nu niet, Beetje vage foto.

Vanavond nog een keer lekker vis eten voor we morgen teruggaan naar de vaste wal.

This morning it looked sunny, but it did not last very long. Around 10 AM a cloud came rolling in and at this moment it is still there. Nevertheless we have been busy. We visited a Nature Museum where they have fishes, the bones of whales and the largest sand collection in Europe. Afterwards we climbed to the lighthouse. We could not, like we did in 1985 however, go inside. So Bob I add two lighthouses to the photos. one across the water made yesterday of Texel and the other today. Tomorrow we go back to the main land.

Hetty

Ik vind de paddenstoel helemaal het einde! Geweldig! Geniet nog maar even lekker van de vis en voor morgen een goede terugreis gewenst.

Bob

Thanks for the pictures. I'll call it 1 1/2 lighthouses. I hope you are enjoying your holiday, if not the weather.

jacqueline veltkamp

Mooie foto's van Vlieland, leuk om te zien, veel plezier en goede reis naar huis! X