alweerweg3.reismee.nl

We mogen weg!!!

Jongens, we mogen even weg! Afgelopen vrijdag 31 augustus ben ik voor de tweede keer geopereerd aan de blaas om te kijken of de tumor niet is teruggekomen en om het weefsel te controleren. Na de operatie kwam de uroloog me vertellen dat er geen nieuwe poliepen of tumoren waren bijgekomen en dat zowel het litteken als het weefsel van de blaaswand er 'mooi rustig' uitzien. Dan ben ik niet voor niks 6 weken met BCG aan het spoelen geweest. Ik ben zaterdag aan het eind van de morgen weer thuisgekomen. Het enige restje dat ik heb is een anderhalf A4-tje grote rode gloeiende plek op mijn rug omdat de ruggenprik niet helemaal lekker naar binnen ging. De eerste schoot zo uit dat ik bijna de uroloog omtrapte met mijn rechtervoet. Maar het zakt en ik heb verder geen napijn, moet alleen nog even niet te zware dingen doen. Dus Jan is nu weer mijn troetelmaster-annex-huisman!

We hadden nog een reisje naar Engeland staan en dat kunnen we nu gaan doen. Het is de eerste vakantie die dit jaar wel kan doorgaan (en voor de statistieken: het is in geen jaren gebeurd dat we meer dan 12 maanden niet hebben gevlogen of naar het buitenland zijn geweest). We gaan vanaf woensdag twee dagen met Celebrity Constellation vanuit Amsterdam varen naar Southampton. Daar pakken we de ferry naar het Isle of Wight. We hebben een hotel geboekt en we gaan een buskaart halen om op ons gemak wat rond te kijken. Niet al te druk maken, dat begrijpen jullie. We blijven er vier nachten en gaan dan voor de laatste twee nachten naar Southampton. Donderdag 13 september vliegen we terug en dan kan ik maandags terug naar de uroloog voor de uitslag van het weefselonderzoek en verdere behandeling (want er is mij 10 jaar behandeling in het vooruitzicht gesteld).

We nemen de laptop mee (en een paar boeken) want met dat Engelse weer weet je het maar nooit.

We have permission to go on holiday for a week to England. Last Friday I had another bladder operation and the urologist told me afterwards that the scar and the bladder tissue looked 'quiet and good'. I came home Saturday and we will leave tomorrow (first night at a familiar hotel near Schiphol Bob and Joyce).

Reacties

Reacties

Marian

We hopen dat de behandelingen niet al te veel invloed hebben op je dagelijkse leven.
Geniet van je korte vakantie.
Liefs Marian en Peter

Bob & Joyce

I am happy to receive your good news!! Although you have a beautiful country, knowing you, you are anxious to resume visiting other parts of the world.
Yes, we are very familiar with that hotel!
Love
Bob

Klaas en Joke

Had Jan al even gesproken, fijn dat het er zo goed uitziet, zodat jullie eindelijk even een mooi tripje kunnen maken. Lekker genieten en een goede reis !
liefs Joke en klaas.

tosca en gerrit

Wij wisten eerst niet wat er aan de hand was met jou, maar het lijkt toch ernstiger als wat wij dachten.
Fijn om te horen dat het nu weer wat beter gaat.
Jullie kunnen nu toch weer op reis, dus geniet ervan.
wij gaan van 8 t/m 15 sept met een excursiereis naar de Elzas + vogezen, daarna nemen we weer kontakt op. groeten van ons

Cora

Heel mooi gaan! Veel plezier en ik denk dat het buitenland jullie gemist heeft xxx

Betty en Rinus van Wijk

Alie gefeliciteerd en wij wensen jullie heel veel plezier met jullie engelse reis. Geniet ervan en we hopen dat bij je terugkomst je een goede uitslag krijgt. groetjes Betty en Rinus en een knuffel van Anne.

Hetty

Wij wensen jullie een hele fijne trip toe!
Liefs van Hetty en Evert

Dini en Gerard.

hoi Alie en Jan veel plezier en afleiding voor deze korte onderbreking wij zijn blij met deze uitslag, en wij hadden ook niets anders verwacht en weten dat je een doordouwer bent. groetjes Dini en Gerard.

Lies en Ton

We hebben het afgelopen donderdag nog gehad over de ruggenprik. Had het toch maar zelf gedaan.
Hele fijne vakantie, geniet ervan en we gaan voor een positieve uitslag bij thuiskomst. Groetjes Lies en Ton

Koos en Ineke

Hoi Alie en Jan, fijn om te horen dat het tot nu toe er goed uit ziet. Speciaal, dat jullie meteen al weer op stap gaan. Is wel goed denk ik, positief vooruit kijken.
Fijne vakantie.
Groetjes Koos en Ineke

Marian

Hé buurtjes, wonen we zo dichtbij, maar is me jullie verhaal helemaal ontgaan. Heb er niets over gehoord. Hadden zelf ook eventjes genoeg, misschien dat je er dan ook niet voor open staat... Na jullie vakantie sta ik hier bij stil. Eerst maar even genieten van de goede dingen die het leven te bieden hebben en van elkaar natuurlijk! Maak er weer wat moois van en laad de batterij weer op, dan kunnen jullie dan het volgende traject weer in! Een hartelijke groet van de Westerbeekjes

Marianne Sickler

Nu maar genieten. Als je terug komt dan de rest.
Veel plezier

Maurice en Ria

Een heel fijne vakantie gewenst, veel lieve groeten.

Ilse

Jammer dat ik vandaag een vrije dag heb, maar mijn collega heeft beloofd dat ze jullie zal uitzwaaien als jullie straks uitvaren. Ze heeft uitzicht op de cruise terminal en jullie schip vanuit het nieuwe DE hoofdkantoor op het Oosterdok. Het is het hoge donkerrode gebouw, nog voor het CS. Vandaaruit dus een 'gedelegeerde' zwaai en een behouden vaart gewenst! Geniet van de reis! Groetjes ook van Ido en veel liefs!

Anke

Alie, gefeliciteerd met de goede uitslag en geniet van iedere dag! Ook wij waren een aantal keren met onze boot langs de Engelse zuidkust en op Wight. Leuk toeren met de dubbeldekker over het eiland. Zijn net terug van een aantal fietsdagen rondom Winterswijk. Zag daar ook mijn familie weer eens, doet me altijd wel wat.
Groetjes ook aan Jan.
Anke en Gerrit

Jan en Tineke

Fijn dat tot nu toe alles goed gaat, geniet maar van jullie reis!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!