alweerweg3.reismee.nl

Schoon! Clean!

Zoals beloofd meld ik jullie de uitslag van het weefselonderzoek na de laatste operatie. Er zijn geen kankercellen meer aangetroffen, met andere woorden, de BLAASWAND IS SCHOON.

Er was me al verteld dat er hoe dan een ook vervolg komt van de behandeling. Concreet houdt dat in dat ik begin november weer drie weken achter elkaar op donderdag een spoeling met BCG krijg. Dat is wel een aanslag op de conditie, maar het helpt, dus dat moet maar. Na die spoelingen volgt eind november weer een poliklinisch blaasonderzoek (dat is geen operatie, maar ze kijken met een cameraatje). Daarna (mits nog steeds goed), medio februari nog een keer kijken en dan drie maanden later weer drie spoelingen en een kijkje. Ze houden me 10 jaar in de gaten is aangekondigd.

Jan en ik zijn heel blij met deze uitslag. We zijn dankbaar voor alle lieve reacties, dat helpt enorm.

We gaan nu kijken of we in oktober nog even de zon op kunnen zoeken, maar vandaag schijnt hij hier in huis.

They have not found any cancer cells during the last operation, so its CLEAN. Further treatment beginning November and a check every 3 months. We are very pleased with this message!

Toos

Lieve Alie (en Jan),

Hoera, een goed bericht. Vervolgbehandelingen dan maar voor lief nemen. Zie je volgende week.

Cora en Peter

Hoi Alie,Jan, dat is heel goed nieuws, we zijn heel blij voor jullie. Dat er nog wat nabehandeld wordt is voor de zekerheid en dat is nooit weg. Ga lekker zoeken voor een zonbestemming, hier schijnt de zon trouwens, maar ja dat kan Half Oktober zo maar niet het geval zijn.
Liefs Cora

Bob & Joyce

Great News!!!!

tosca en gerrit

Wij zijn ook blij dat de uitslag voor jullie zo positief is.
Zo ziet de toekomst er heel wat beter uit.
Groeten van ons.

Ria

Proficiat, heb je het niet voor niets gedaan, volhouden maar. Tot gauw

Jacqueline en Gerrit

Helemaal geweldig, wat een prachtige uitslag!!!!!!!
Gefeliciteerd hoor.
Lieve groeten van Jacq en Gerrit

Tonny & Cees

Gefeliciteerd met dit goede nieuws!! Grtjes

Johan en Grazyna

Dat is het beste nieuws dat je kan horen. Ik ben er met jullie erg blij om neem er maar en kruidenbittertje op. Dat is altijd goed

Groetjes

Johan en Grazyna

Hetty

Wat goed om te horen. Gefeliciteerd!

Maurice en Ria

Het wachten op de uitslag geeft toch een stukje spanning; maar nu valt er er toch heel wat van jullie schouders met dit geweldige goede nieuws.
We zijn heel blij voor jullie, geniet er maar van.

Lieve groeten M + R

Marian

Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd.
Gr. Marian

Marjan

Wat een opluchting en heel fijn en goed nieuws. Ik ben heel opgelucht voor jullie en -ondanks de volgende spoelingen- valt er een hele last van je af.
Geweldig dus, en daarnaast tot snel.
Hartelijke groetjes, Marjan

Koos en Ineke

Heel goed nieuws, wij zijn blij voor jullie.

Liefs Koos en Ineke

Joy

So glad you have good news!!!!! Enjoy your trip, you deserve it.

I just got back Sunday morning from my trip to Arizona, USA. It was certainly different from the green grass, trees, bushes, flowers, etc. of Maryland. Stayed in a desert area in northwest Arizona, but went to the Painted Desert/Petrified forest and to the Grand Canyon. It was a work mission trip to a Navajo Indian School but we really had a great time. Your trip is much grander, looks beautiful too. Joy

Jan en Tineke

Wat fijn voor jullie dat alles goed is gekomen.

Controle is niet zo erg, maar nu kun jullie tenminste weer wat reisplannen maken.!!

We zijn benieuwd, hebben op afstand meegenoten van jullie korte tripje.

Jan en Tineke

Lian en Piet

Da's het betere werk en het betere goeie nieuws.
We zijn heel opgelucht want weten is beter dan hopen.
Groetjes en blijf genieten

Piet en Trijntje

Hoi Jan en Alie,
wat een goed nieuws, dat is een hele opluchting, wel weer een heel vervolgtraject, maar ja alles voor het goede doel natuurlijk,
veel groetjes,
Piet en Trijntje

Riekje

Hallo alle twee,
Wat een fantastisch nieuws.
Riekje

De Westerbeekjes

Fijn jongens! Wat een opluchting. De blik weer op vooruit! Tja en de spoelingen en vervolgbehandelingen zijn niet om naar uit te kijken, maar maakt het wel beter te dragen dat je weet dat er geen kwalijke cellen meer aanwezig zijn! Sterkte en heerlijke voorpret bij het uitzoeken van een zonnige bestemming elders!

Groeten van Klaas, Marian, Susan en Tom

Marie Therese

Grote opluchting, de spanning is er nu af. Ze houden je onder controle en er zijn nabehandelingen, is niet zo leuk.
Sterkte met alles en ga in okt. nog lekker naar de zon.

groet Marie Therese

Marjoleine Beers

Woepie!
tot de 22ste

Joy

Alie, does this mean you got a clean bill of health? ??? If so, That's Great!!!!

Dirk en Marian

Hoi Alie,

Gweldig bericht; gefeleciteerd en Jan ook natuurlijk,

groet, Dirk en Marian

Harry en Jann

Bij thuiskomst zijn dit de leuke berichten… maar vooral voor jullie natuurlijk

Broerlief

Hallo Alie en Jan,
Vanaf heden volg ik je berichten.
Groet.
Broerlief