alweerweg3.reismee.nl

Super Last Minute

Vanwege de goede uitslag en een respijt van een dikke maand tot de volgende behandeling gezocht en gevonden 'SUPER LAST MINUTE': 16 days Holy Land Explorer, een cruise van Athene, via Alexandrië, Port Said, Ahsdod (Tel Aviv), Haifa, Antalya, Marmaris, Kusadasi, Katakolon, Corfu, Korcula, Brindisi naar Rome. Vertrek maandag aanstaande. We varen met de Prinsendam van Holland America Line. Het lijkt nog mooi weer in die regio, dus we hopen voor de komende barre winter nog wat vitamientjes D op te doen. Maar eerst komen morgen de KE-maatjes nog gezellig op bezoek!

Because of the good results and further treatments only starting in November, we will go on a 16 day cruise Holy Land Explorer (starting on Monday in Athens and ending in Rome). We hope to get some extra vitamin D before the winter hits us!

Cora

Have fun, lezen wel hoe het bevalt.

Marjoleine Beers

Deze boot is wat groter dan de Anne Marie van afgelopen zaterdag. Heel veel plezier - wij reizen met jullie mee.

Betty van Wijk

Lees net op de computer dat jullie tussendoor nog een cruise kunnen maken. Geniet ervan en heel veel plezier.Ik had Jan vanmorgen aan de telefoon om naar jouw uitslag te vragen. Hartstikke goed. groetjes Betty en Rinus

Bob

I am happy you received another good report!! As far as my vision is concerned, I have made a little progress but it is still not good.
We were on The Prinsendam for out Baltic Explorer. We liked the size of the ship although it looked old. Enjoy your trip!!

Marian

Heerlijk voor jullie! Ik zou wel lekker mee willen om te genieten van de zon, het water, een heerlijk natje en droogje op z'n tijd en natuurlijk elkaar! Neem het er lekker van!

Groeten van de thuisblijvende buurtjes

Joy

Sounds wonderful! I love Rome. Hope you have a great trip, you deserve it.

Marie Therese

Ik zou zeggen: geniet er saampjes van en het weer zal zeker nog goed zijn op jullie trip.
Groet Marie Therese