alweerweg3.reismee.nl

Welkom op ons nieuwe reislog voor 2012 / Welcome in English at the end

Hallo en welkom op ons reislog Caribbean!

Vorig jaar hebben we tijdens onze wintercruise geboekt voor een volgende boottocht die van Osaka in Japan, via Koreaen China naar Hong Kong zou gaan. Door de aardbeving in Japan is de route van die cruise zodanig gewijzigd (nu van Hong Kong naar Singapore langs allerlei plaatsen die we al gezien hebben), dat wehebben geannuleerd.We zijn op zoek gegaan naar een prettig alternatief.

Nugaanwe deze winter weer een paar weken naar de Caribbean. Via de kaart weet je altijd precies waar we zijn enwaar we zijn geweest! Meer informatie over de reis vind jein de regelmatig verschijnende nieuwe verhalen en ook op de foto's.

We hebben je op de verzendlijst gezet, zodat je automatisch een mailtje krijgt als we iets hebben toegevoegd. Maar als jedie mailtjesniet meer wilt ontvangen, stuur ons dan even eene-mail zodat we kunnen regelen dat je ons gekwek niet meer krijgt.

Kijk je per ongeluk op dit blog en wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op ons reislog en we worden altijd blij van reacties!

Wink
!

We will cruise the Caribbean for two weeks shortly. Every time we add a story (Verhaal), you will receive an e-mail with a link. You can look on the map (Kaart) to know where we are and watch the photos (Foto's).

Cool
We like to read your reactions (Reageer) here!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Alie en Jan

Toos

ha Alie en Jan,
Dat ziet er niet slecht uit. Welke tijd gaan jullie. Op de 1e foto staat dat misschien vermeld, maar ik kan het niet lezen. Ik zal duimen voor goed weer.
Groet, Toos

Bob&Joyce

Are you "on the road" again??
Bob

Marian

Hé buurtjes,
Wat leuk! Wat zijn jullie toch wat mans op de computer. Ik (wij) reizen graag met jullie mee.
Wanneer vertrekken jullie weer? We blijven graag op de hoogte.
Groeten Marian (en de rest van de familie)

Ton Peijen

Leuk dat jullie er weer even tussenuit kunnen.
Als het nodig is kun je snel weer naar huis denk ik.
Heel veel reisgenot en we blijven op de hoogte.
Groetjes \Ton en \Lies

Cora en Peter

Hoi, ziet er goed uit, hopen dat de kapitein goed oplet anders krijg je Italiaanse toestanden. Erg he, ik werd er een beetje naar van.

Dini en Gerard

wat kan het toch bijzonder verlopen in je leven een
meisje van een dorpje Schellingwoude de hele wereld
ron, Alie en Jan fantastisch groetjes.

Johan van Kemenade

Hoi
Gelukkig niet in de Middellandse zee:) heel veel plezier ,maar gaat dit nog nieuwe vuurtorens opleveren het lijkt mij voor jullie te bekend gebied Geniet ervan.
Hier in Polen volop sneeuw kijk maar op de gemailde foto's.